Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS
Tosiasia on, että reseptoripositiivisuuden alarajat eivät ole mitenkään kiveenhakattuja, vaan epävarmoissa tapauksissa Käypä hoito -suositus ehdottaa, että hormonihoidot annetaan. Miksi ei sitten minulle, niin kai siihen sitten on vaikuttanut tuo HER2-positiivisuuteni niin vahvasti, minkä lisäksi oma onkologi oli alusta lähtien niin varma, että kuukautiseni tulisivat loppumaan. Niinhän ei kuitenkaan käynyt, joten olen vähän sen takia ollut käärmeissäni, mutta toisaalta olen helpottunut, kun ennenaikaiset vaihdevuodet ovat jääneet nyt minulta väliin. Ilman niitäkin kaikenlaisia tuntemuksia on tullut ihan riittämiin, joten omalta osaltani olen ajatellut tyy(n)tyä ja olla tyytyväinen siihen hoitoon, jonka olen saanut. Taistellaan sitten taas, jos sellainen tilanne joskus - toivottavasti ei! - tulee eteen.T. Karhutar
- ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKirsikka24
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSkarlip11
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUStoukokuu
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS_mirame_
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKarhutar
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird