Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuinka unohtaa takapiru

Niin, vähän vaikea sanoa miten kukin parhaiten saa painettua tuon takapirun taka-alalle. Sinun paranemisestasi on kuitenkin aika lyhyt aika mennyt. Itselläni kävi niin, että syöpähoitojeni onnistuttua , ja paranuttuani pikkuhiljaa unohdin koko asian ja ajattelin ettei se nyt minuun toista kertaa iske. Seitsemän terveen vuoden jälkeen viime vuoden vaihteessa hirveiden selkäkipujen myötä tutkittiin ja todettiin että syöpä on uusiutunut ja levinnyt luustoon ja maksaan.
Joskus tulee mieleen, että olin liian luottavainen ja siksi sairastuin taas, mutta eihän se tietenkään niin mene. Kukaan meistä ei tiedä mitä seuraavksi tapahtuu, joten turha surra ja huolehtia etukäteen. Käy sitten niin kuin on tarkoitettu.
Uusi sairastuminen oli tietenkin shokki, varsinkin kun olin todella kipeä ja huonossa kunnossa pitkään. Nyt olen kuitenkin huomannut että olen A.yhä hengissä, ja B. huomattavasti paremmassa kunnossa hoitojen myötä.
Joten mitäs tässä, kuin mennään eteenpäin päivä kerrallaan kun ei muutakaan voi.
Hyvää jatkoa sinulle, toivon että et joudu uusimaan tuttavuutta tuon sairauden kanssa enää!
Babushka | 28.6.2009 klo 21:52:04