Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuinka unohtaa takapiru

Minulla todettiin rintasyöpä 2005.Ensin tehtiin osapoisto ja kolmen viikon poistettiin koko rinta.Aluksi oli aivan varma,etten siitä selviä.Olin yli kolme vuotta yksirintainen.Syyskuussa 2008 pääsin perutulle ajalle.Soitetiin,että tulenko huomenna,että ylihuomenna leikataan.Leikkaus oli rankempi kun olin ajatellut.Pääsin viiden päivän päästä kotiin.Aluksi tuntui oudolle kun oli ollut niin kauan yksirintainen.Syyskuussa on vielä aika lyhkileikkaukseen.Kainalo siistitää ja nänni tehdään.Marraskuussa tatuoidaan nänni.On helpompi unohtaa syöpä kun on molemmat rinnat.Arvet vaalenevat.Siinä leikkauksessa tuli arpia 92 senttiä.Niin toista rintaa pienennettiin.Pahin vaiva nyt on selän arven kiristys.Kyllä se ajatus syövästä tulee mieleen.Kuitenkin yritän elää normaalia elämää.Terve kun toisin todistetan.
karlip11 | 27.7.2009 klo 13:50:01