Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka unohtaa takapiru
Itselläni on kaksi vuotta munasarjasyövän hoidoista. Olen käynyt tähän asti kontrolleissa 3kk välein , nyt on 4kk. Kyllä olen pystynyt unohtamaan taudin tuossa välillä , mutta myös muistamaan sen. Vaikeinta on joskus yöllä kun ei saa unta ja pyörii sängyssä. Sama on kai surun kanssa sen kanssa voi elää muttei kokonaan unohtaa...siis eläkäämmeOmat kontrollit tietenkin muistuttavat asiasta ja äidilläni uusiutunut rintasyöpä. Hän on nyt hoidoissa ja se tuntuu pahalta, ikää 82v.
Melkein kaikissa lehdissä on jonkun syöpäpotilaan kertomus. Toisaalta hyvä ja toisaalta huono. Jokainen tuntee nämä asiat erilailla. Olen ollut tosi positiivinen ja saanut ihmettelyä osakseni. Olen ajatellut että mitään en voi tehdä toisin enkä elää sen terveellisemmin joten olen tyytyväinen ja jatkan näin. Takerrun siihen lääkärini toteamiseen että jos olet ollut yhdinpommin lähellä voidaan sanoa että syy on siinä muut ovat spekulointia.
Eläkäämme ihan normaalisti ja nauttikaamme ihanasta kesästä.
- Kuinka unohtaa takapirukesä-09
- Re: Kuinka unohtaa takapiruKarhutar
- Re: Kuinka unohtaa takapiruBabushka
- Re: Kuinka unohtaa takapirukarlip11
- Re: Kuinka unohtaa takapiruhilleviivi
- Re: Kuinka unohtaa takapirukarlip11
- Re: Kuinka unohtaa takapirumeikku
- Re: Kuinka unohtaa takapiruriikka 75