Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin paluu hoitojen jälkeen ?

Itsekin olen vielä hoidoissa ja vielä paljon aikaa tiimalasissa ennenkuin asia ajankohtainen. Mutta mietin sitä jo nyt.

Jäin itse sairaslomalle samana päivänä kun sain diagnoosin. Esimieheni, 50-kymppinen nainen jolta luulisi saavan sympatiaa koska itsekin "riskiryhmässä", oli kovin kylmä ja tunteeton kun kerroin asiasta. Hänellä ei ollut aikaa saati kiinnostusta asiaani kohtaan kokonaiseen kuukauteen. Hän lähetti vain lyhyitä kahden lauseen s-posteja, jossa kertoi kuivasti milloin hän mahdollisesti voisi keskustella kanssani. Tai vielä paremmin milloin voisin käydä hänen juttusillaan. Itse hän on vaatinut minulta joustavuutta esim. viikonloppu- tai iltatöihin tarvittaessa, mutta häneltä itseltään ei aikaa minulle liennyt yhtään varsinaisen työajan ulkopuolella. Minun olisi pitänyt soitella juuri sen varttitunnin aikana, jolloin hän on tavoitettavissa.

Päätin sitten olla vaivaamatta häntä. Olen toki ilmoitellut sen minkä työntekijän kuuluukin, mutta vain minimitasolla. Mielessä pyörii kaikenlaista; kuten työpaikan vaihto, osa-aikatyö, etätyö jne.
Kristitty Lilja | 20.10.2008 klo 00:00:57