Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Töihin paluu hoitojen jälkeen ?
Minulla kevyt, staattinen toimistotyö ja hyvä työporukka. Enkä ole vielä ensimmäistäkään hoitoa saanut. Silti olen alkanut harkita sitä, mitä eräs kollega kustannuspaikalta heitti, nimittäin virkavapauden ottamista vaikka puoleksi vuodeksi tai koko vuodeksi.Kun tämä meidän yritys alkaa nyt pyöriä ja minä hoidan oman toimen ohella tätä konttoripuolta, se vie aikaa ja energiaa. Ajatus siitä, että sairausloman ja hoitojen jälkeen palaisin takaisin työpaikalle, niin mukavaa kun siellä on ollutkin, on jotenkin alkanut tökkiä.
Virkavapauden ottaminen muuttaisi asioita sikäli, että hoitaisin kotoa käsin firman asioita, saisin siitä palkkaa tai muuta vastinetta, työmatkat jäisivät pois ja toinen puoli työmäärästä. Ei paha..
No, katsoo nyt miten hoidot vaikuttavat, mikä on olo ja vointi ja miltä tuntuu ensi vuoden alussa, jolloin sairausloman on määrä päättyä.
Mutta, kuten sanottua, tässä vaiheessa töihin paluu EVVK.. =)
- Töihin paluu hoitojen jälkeen ?Vilijonkka6
- Re: Töihin paluu hoitojen jälkeen ?Vilijonkka6
- Re: Töihin paluu hoitojen jälkeen ?Kristitty Lilja
- Re: Töihin paluu hoitojen jälkeen ?tigemauk