Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sytoputki ohi!

Hei kaikille täältä Espoosta.

Viiminen CEF oli 21.9. Kuvittelin silloin, että nyt pääsee helpommalla, kun ei tarvitse enää mennä hoitoihin. Vaan väärässä olin.
Nyt on 2 viikkoa ollut aivan sairaan hirveät lonkka- ja selkäsäryt ( oikealta puolelta). En pysty käveleen pitkiä matkoja, kun lonkkaan alkaa koskemaan aivan mielettömästi ja pohkeet kouristelevat. Se on sitten sellaista katkokävelyä. Kotona esim suihkussa käynti on vaikeaa, kun ei pysty seisomaan siellä, selkä on kuin tulessa, vaan pitää istua suihkutuolissa. Maanantaina soitan meikun oire polille ja vaadin päästä koko vartalon tt:hen. Haluan saada varmuuden itselleni, onko vai ei ole....
Lopputarkastuksessa löytyi vasemmasta rinnasta 2 pattia, ultraääni on 22.10. Oikean puolen käsi edelleen kuin tukki ja kipeä. Siihen sain maksusitoumuksen tukihihaan. Leikattu alue särkee edelleen, vaikka leikkaus oli huhtikuussa. Lääkäri ei ottanut siihen kantaa.
Trombi oli hoitojen aikana vasemmassa kädessä, sekään ei vielä kunnossa.
Turvotusta on paljon, siihen sain lääkkeeksi Furesista. Ei ole paljon auttanut. Monta asiaa on, kun soitan oire polille.
Sairasloma päättyy 30.11, sitten pidän joulukuussa kesäloman ja töihin pitäisi mennä tammikuun puolessa välissä. Saa nähdä, pääsenkö. Olen terveydenhoito alalla ja potilaat ovat henkisesti ja fyysisesti raskaita saattohoito potilaita.
Toivottavasti olen silloin jo kunnossa, koska kaipaan töihin tosi paljon. Olen ollut saikulla jo 8 kk.

Voimia teille kaikille, hoitojen alottaneille, siellä oleville ja sielta pois päässeille!:)

toukokuu
toukokuu | 12.10.2007 klo 13:07:19