Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sytoputki ohi!
Hei Toukokuu!Minulle aloitettiin Arimidex-lääkitys vajaa kolme kuukautta sitten. Sivuvaikutuksia on tullut jonkin verran, mutta ovat kuitenkin siedettäviä. Kuumat aallot palasivat. Olin jo päässyt niistä eroon tuolla Efexor-lääkkeellä, mutta Arimidex toi ne takaisin. Tosin ne eivät enää ole niin pahoja kun ulkonakin on jo viileämpää, mutta ilmiselvästi lämmin ilma, ruoka, kahvi yms. provosoivat ne "aallot" esiin. Sekä töissä että kotona minulla on pöydällä tuuletin, jonka pistän hurisemaan "aallon" yllättäessä. Vähän se varmaan työkavereita huvittaa, kun meikäläinen melkein syyskylmien tullessa vielä tuuletinta käyttää, mutta en siitä välitä.
Niveloireita on myös ilmaantunut. Sormien ja ranteiden nivelet on välillä tosi arat ja/tai jäykät. Liikkeelle lähtiessä istumisen tai makaamisen jälkeen on sellaista "tönkkökävelyä", kävelen kuin puu-ukko, mutta nopeasti lihakset vertyvät normaaliin. Myös liikunnan jälkeen uudelleen liikkeelle lähtö on vaikeaa. Mutta en pidä näitä oireita kovin pahoina, jos ei lisää ilmaannu tai ko. oireet pahene.
Mutta luulen että tuo Arimidex on tuonut myös positiivisia vaikutuksia. Nukun nimittäin paremmin kuin pitkiin aikoihin ja se ajoittuu juuri tuon lääkkeen aloitukseen.
Tässäpä nyt mitä tuli mieleeni.
Kehäkukka:))
- sytoputki ohi!toukokuu
- Re: sytoputki ohi!gordita
- Re: sytoputki ohi!tella
- Re: sytoputki ohi!Kehäkukka
- Re: sytoputki ohi!toukokuu