Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytoputki ohi!

Hei Toukokuu!

Onnea Toukokuu sytoputkesta pois pääsyn johdosta. Kurjaa, että Sinulla on nyt noin monenlaista vaivaa. Toivottavasti ne ovat vain ohimeneviä ja noista kaikista "myrkyistä" johtuvia. Sinäkö et saa sädehoitoa?

Itse olin 11 kk saikulla. Palasin töihin lokakuun alusta osasairauspäivärahan turvin. Minä myös olen terveydenhoitoalalla, mutta työni ei ole fyysisesti raskasta. Oli aivan ihanaa palata töihin, varsinkin kun saan olla näin osa-aikaisena aluksi. Sain tosi hyvän vastaanoton, ruusukimppu ja lahjoja oli pöydälläni. Tunsin itseni todella tervetulleeksi.

Nyt jännitän maanantaipäivää, kun menen kuulemaan TT- ja luustokuvauksen tuloksia. Täytyy vaan yrittää pitää mieli rauhallisena. Tulee mitä tulee. Oloni on kyllä ihan hyvä, ei mitään ihmeempiä oireita, jos ei oteta lukuun noita hitsin "kuumia aaltoja", jotka tuon Arimidexin aloittamisen jälkeen ovat taas pulpahtaneet pintaan.

Toivotaan, että me kaikki tuloksia ja hoitoja pelkäävät saamme hyviä vastauksia ja onneksi te kaikki nettiystävät olette täällä tukena, jos oikein rupeaa ahdistamaan tämä hitsin sairaus. Pidetään lippu korkealla ja ei muuta kuin jatketaan taistelua tuota pirulaista vastaan.

Lämmöllä Kehäkukka:))
Kehäkukka | 12.10.2007 klo 18:16:26