Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mietteitä leikkausta odotellessa

Moi
Sinulla on ihan sama tilanne kuin minulla vähän aikaa sitten. Olen saman ikäinen ja myöskin yksineläjä.
Diagnoosini jälkeen tyttäreni muutti onneksi väliaikaisesti takaisin kotiin ja olen siitä ollut erittäin kiitollinen. Yksin varmaan ajatukset pyörisivät kokoajan tuon syövän ympärillä. Toivottavasti sinulla on ystäviä jotka jaksaa kuunnella. Ainakin minulla puhumisen tarve on ollut kova.
Neuvoksi sinulle, kirjoita kaikki mieleen tulevat kysymykset paperille. Itse en tätä tehnyt ja lääkärillä pää on ollut tyhjä, enkä ole muistanut kysyä kaikkea mieltä askarruttavaa.
Olen kiitollinen tästä keskustelufoorumista, täältä olen löytänyt paljon tietoa.
Tämän sairauksen kanssa ainakin on oppinut odottelun taidon. Mammo ja odotus, lisätutkimukset ja odotus, lääkäri ja odotus, taas odottelua tutkimuksia, leikkaus ja tulokset ym....
Tuntuu siis että elämä on tällä hetkellä vaan pelkkää odottelua odottelun perään.
Rianko62 | 20.4.2012 klo 09:21:21