Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mietteitä leikkausta odotellessa

Olin tuossa samassa tilanteessa viimevuoden elokuussa, leikkaus, sytosstaatit ja sädehoito on nyt takana ja olen vielä sairaslomalla. Elokuussa kun sain kuulla että sairastan rintasyöpää tuntui kyllä kuin olisi seinään juossut mutta nyt 8 kuukautta myöhemmin ajatukset ovat muuttuneet. Syöpä sanana on pelottava mutta näiden kuukausien aikana olen tullut siihen tulokseen että se on hoidettavissa ja että ei elämä tähän lopu. Hoidot menivät paljon paremmin kuin aluksi pelkäsin. Positiivinen ajattelu auttaa vaikka ei sitä aina jaksa olla niin kauhean positiivinen mutta yritetään :) Raitista ilmaa, itsensä hellimistä, tee asioita joista pidät ja nyt saa olla myös itsekäs mutta tietenkin terveellä tavalla. Voimia ja jaksamista sinulle kyllä kaikki hyvin menee:) terveisin - Syysnainen
Syysnainen | 20.4.2012 klo 09:11:33