Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukki vai ei?

Tukka lähti viime yönä. Eli illalla harjasin ja nostin pyttyyn. Loput jäljelle jääneet leikkasin poikatukaksi itse. Aamulla ajoin sitten koneella ja partaterällä. Minulla oli perinteinen "skanditukka", eli raidoin blondattu vähän kihara tuonne puoleen selkään, myös otsatukka täyspitkä.
Kävin Helsingin tarjonnan katsomassa, täällähän ei voi itse maksaa väliin. Tyvestä tummia vaaleita ei ollut, otsatukattomia ei myöskään. Ja olen pitänyt tukkaani auki melko harvoin, peruukkiin ei voi oikein tehdä valkkeja, sykeröitä, palmikoita....
No luojalle kiitos kaljuni näyttää ihan kauniilta, pitäisi saada se vielä vähän ruskettumaan, ja tottumaan kylmään. Nyt on ulkona olo, kuin olisi tukka märkänä, kun pää palelee, vaikka oli pipo ;O) Mutta kun väriero on tasaantunut ajattelin ihan kulkea kaljuna...kampaushan sekin.
Minullakin | 7.10.2012 klo 20:30:24