Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukki vai ei?

Hei!

Hankin itse kesällä Jyväskylästä peruukin (Kinnuselta). Minun maksusitoumukseni oli hieman päälle 300 euroa.Varasin ajan peruukin sovitukseen parin sytokerran jälkeen (kun tukka oli reilusti jo lähtenyt). Minulla oli lyhyt tukka,ja löysin oikein hyvän peruukin. Kaikki ovat olleet ihmeissään, kun olen kertonut, että minulla on peruukki - niin hyvä se on!Eli peruukkia ei kannata "pelätä".

Lukeidun niihin, jotka olivat aluksi ihan vakuuttuneita, että huiveilla ja baskereilla mennään, mutta näin jälkikäteen on ollut paljon tilanteita, että olen ollut tosi tyytyväinen, että minulla on peruukki.

Usko tai älä, mutta "kalju aika" ei tule olemaan loppujen lopuksi kovin pitkä aika, vaikka nyt siltä saattaa tuntua. Toiseksi viimeisen sytokerran jälkeen itse nimittäin huomasin, että tukka alkaa jo kasvaa!

Tässäpä minun ajatuksiani!
Silkki | 8.10.2012 klo 12:38:11