Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminen
Kiitos kun vastailit! Millaisen kontrollin yhteydessä huomattiin kaulasi imusolmukkeisiin leviäminen - riittikö tunnustelu, vai olitko jossakin kontrollikuvassa/ultrassa?Joo ihan totta on, että huoli pitää pitää siitä, että pääsee kuviin ja ultraan kontrollien yhteydessä. Mullakin se huomattiin tämä uusiutuminen ultran avulla, ei varmasti olisi tunnustelemalla löytynyt, koska oli syvällä kainalossa.
Ongelma on, että kontrollit ovat terveyskeskuksessa tai minulla työterveydessä ja kaikki lääkärit eivät todellakaan voikaan olla syöpiin ja niiden kontrollitutkimisiin erikoistuneita. Aika lailla olen itse sanellut, että miten tutkitaan ja sanonut/pyytänyt, että nyt olisi varmaan taas ultran aika tms. Ja onneksi vänkäsin ultran nytkin, koska muuten oli varmaan ehtinyt tulla isompi vahinko.
Tämä on kiero ja ikävä tauti. Mutta annetaan sille nyt taas turpiin, eikös :).
Mukavaa viikkoa,
Nyytiäinen
- Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminenNyytiäinen