Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminen

Hei !

Sairastin triplanegatiivisen rintasyövän 2012. Triplanegatiivinen siis minulle tarkoittaa, että syöpä ei ole hormooni peräistä, joten meille ei ole minkäänlaista täsmälääkitystä. Hoitokeinoina ainoastaan sytot, leikkaus ja sädetys. Minulla uusiutumisriski oli erityisen suuri koska syöpä oli jo ehtinyt kainalon imusolmukkukkeisiin. Eli nyt melkein tasan vuosi on aikaa kulunut ja kontrollissa huomattiin kaulan tyvessä, imusolmukkeissa etäpesäkkeitä. Eli triplanegatiivinen uusiutuu helposti juuri imusolmukkeisiin. Nyt minulla alkavat taas uudelleen sytot ja ehkä sädetys, CEF-kuurit. Pirullinen se on ja helposti uusiutuva, että tarkkana saa olla ja myöskin se että kuvauksiin pääsee. Mun onni oli se että huomattiin näinkin ajoissa (normaalissa vuosikontrollissa) ja otettiin myös luuston ja CT-kuvat, jotka puhtaat. Että näillä mennään eteenpäin ja toivotaan parasta. TC-kuurien kanssa oli viimeksi ongelmia, nyt yritetään CEFillä.
Mukavaa viikon alkua sinulle ja yhdessä eteenpäin tuulta päin :)

T. Rafael
rafael66 | 25.11.2013 klo 16:21:18