Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminen

Hei Oinas50!

Näyttää siltä että meitä tripla-kohtalotovereita on enemmänkin.
Kun itse sairastuin, tuntui siltä että meitä ei niin montaa taida ollakkaan. Haluaisitko kertoa tarkemmin milloin syöpäsi todettiin eka kerran ja koska uusiutui ja minne. Viestiketjusta jos olet lukenut omastani, niin minulla todettiin eka kerta 2012 vuoden alusta. Kasvain oli todella iso ja levinnyt jo silloin kainalon ja solisluun imusolmukkeisiin. Sain 8 docetakseli kuuria, sitten rinnan poisto ja sen jälkeen sädetys 25 krt. Nyt uusiutui kaulan tyvessä oleviin imusolmukkeisiin. Tällä hetkellä menossa CEF kuurit. Vielä en tiedä onko vastetta tullut. CEF siksi että kokeillaan tuleeko vastetta sillä koska docetakseli oli minulle aika rankka allergisen reaktion vuoksi. Itse en ole uskaltanut edes lääkäriltä kysyä minkälainen ennuste mulla on. En ehkä halua kuulla, hermostuisin vaan lisää. Tässä on tarpeeksi muutenkin kestettävää. Mielialat vaihtelevat tosi paljon minullakin. Toisena päivänä saatan saada paljon kotona aikaiseksi ja toisena päivänä haluaisin vaan nukkua. Jotenkin sitä vaan yrittää pitää kiinni arkisista rutiineista. Kunnon mukaan mennään ja jaksetaan se mitä jaksetaan. Onneksi ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa siitä jos ei jaksa. Kaikki varmasti sen ymmärtävät tai no välillä kyllä tulee sellainen olo että kukaan ei ymmärrä miten rankkaa tämä on !! Onneksi on tämä palsta, täällä saa vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Niistäkin saa uutta puhtia kun tietää että sairauden kanssa ei ole yksin ja aina voi kysyä muilta jos jokin asia askarruttaa. Tsemppiä sinulle ja voimia! Kaikki me olemme hengessä mukana. Huomiseen koitokseen alan tässä valmistautumaan, kolmanteen CEFiin ja laskimoportin laittoon. Terv. Rafael66
rafael66 | 15.1.2014 klo 21:07:25