Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Äidin munasarjasyöpä
Hei!Minulla todettiin munasarjasyöpä 4 vuotta sitten. Syöpää oli kahta lajia 80% erittäin agresiivista eli pahinta mahdollista, 20% hiukan lievempää. Leikaus oli samanlainen kuin äidilläsi.
Syöpää oli joka puolella vatsaonteloa, kaikki leikattiin mitä "silmillä nähtiin". Hoidot aloitettin 5 viikon kuluttua.Toivoahan minulle EI aluksi annettu. Hoidot olivat kohdallani tosi rankkoja, sairaalassa vietin yhteensä kuukauden. Hoidot joita sain, purivat minun tapauksessani. Olen terve, virkeä ja kaikin puoloin hyvinvoipa, työelämään palasin täysipainoisesti puoli vuotta sairauden jälkeen. Elämän halun säilyminen ja usko omaan selviytymiseen on tärkeätä. Ei pidä luovuttaa huononakaan päivänä,aina tulee uusi huomen ja sen jälkeen toinen. Päivä kerrallaan .. Onneksi äidilläsi on sinut, josta hän varmasti ammentaa voimaa omaan paranemiseensa. On aivan luonnolista, että pelkäät rakkaasi puolesta. Yritä kuitenkin elää samalla lailla kuin ennenkin. Sinun hyvinvointisi vaikuttaa äitisi vointiin. Antamasi tuki ja välittäminen on tärkeää. Äitisi on hyvässä hoidossa. Liitän hänet omaan iltarukoukseeni.
Jaksamista ja voimia sinulle
Nautitaan syksystä ja tulevasta
ihme
- Äidin munasarjasyöpäsyksy07
- Re: Äidin munasarjasyöpäpike44
- Re: Äidin munasarjasyöpäpilvipouta
- Re: Äidin munasarjasyöpäihme
- Re: Äidin munasarjasyöpäsyksy07