Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Äidin munasarjasyöpä
Hei, olet varmaan jo lueskellut nimimerkkini kirjoituksiani äitini munasarjasyövästä. Äidilläni on 3 hoitoa takana, toisen kerran jälkeen vaihdettiin taxol taxotereen, kun edellisestä tuli pahaa huimausta. Äidilläni oli myös levinnyt syöpä, keuhkokuvissa ei näkynyt levinneisyyttä, eikä maksassa, leikkauksessa ei saatu kaikkea pois vatsaontelon alueelta. Äidilläni on hiuksen harventuneet, joutuu käyttämään katetria hoitojen välissä koska tuli aina hoidon jälkeen virtsatietulehdus. Ummetusta oli, ei ole enää. Äitini myös aika hyvin kestänyt hoidot, yhden kerran ainoastaan koko aikana oksentanut. Väsynyt toki on ollut, hb keikkuu siinä 100 paikkeilla. Kerroit äitisi olleen viipalekuvissa, miten äitisi siihen pääsi? Äidilleni ei ole tehty vielä sitä tutkimusta, onkohan se sairaalakohtaista? Äitini kasvainmerkkiaine oli sairauden toteamishetkellä yli 1600, eli aika korkea. Toisen hoidon jälkeen n 130. Olin itsekin todella järkyttynyt kun äidilläni, terveellä naisella todettiin syöpä. Nyt olo on paljon helpottanut kun näkee että elämä jatkuu ja äiti kestää hoidot melko hyvin. Aina silti on taustalla pienoinen pelko, sitä en äidille näytä, kannustan aina vaan eteenpäin ja kerron selviytymistarinoita mitä olen tällä palstalla lukenut. Ja mitä tukea olen täältä saanut. Minkä ikäinen äitisi on? Minun 63 v.Terveiset täältä sinne Teille molemmille, voimia jatkoon.
- Äidin munasarjasyöpäsyksy07
- Re: Äidin munasarjasyöpäpike44
- Re: Äidin munasarjasyöpäpilvipouta
- Re: Äidin munasarjasyöpämh
- Re: Äidin munasarjasyöpäsyksy07