Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Äidin munasarjasyöpä

Kiva kun kirjotit ja kerroit tarinasi. Juuri tuollaisen tarinan halunsinkin kuulla, selviytymistarinan. Olen yrittänyt ettiä jotain tilastotietoja, kuinka moni on selvinnyt esim.munasarjasyövän pahimmasta levinneisyysasteesta jne., mutta aika huonosti olen löytänyt. Tauti on niin henkilökohtainen ja jokaisella omanlaisensa. Asenne tosiaan varmasti auttaa parantumaan, onneksi äiti on sillä asenteella että paranee ja suunnittelee jo elämäänsä sitten kun hoidot on ohi. Oli kiva saada kuulla, että hoidot todella voi auttaa, sillä itse olen enemmän realisti ja haluan saada faktatietoa ennen kun pystyn "elämään toivossa". Ärsyttävintä tässä on odottaminen, mutta onneksi äiti on vieläkin hyvässä kunnossa, eikä ole tullut kummempia sivuoireita, vaikka kolme sytostaattihoitokertaa on takana. Mutta täytyy olla kärsivällinen ja jaksaa ja toivoa parasta!

Hyvää syksyn jatkoa sinulle!
syksy07 | 14.10.2007 klo 19:33:04