Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere -hoidot alkaneet

Hei kohtalonsiskot!

Minun Taxotere-hoidoistani on aikaa yli kaksi vuotta, ja kaksi kontrollikäyntiä puhtain paperein..;)
Vaivoja oli hoidon aikana ehkä enemmän kuin keskimäärin ja tutkimuspotilaana niitä piti vielä kirjata ylös koko ajan.
Mutta nyt ajattelen, että kova tauti, ärhäkkä ja iso kasvain, kova hoidonkin piti olla. Ja loppujen lopuksi lyhyt aika elämästä. Aftat vaan oli aika vaikeita, minulla niitä oli parhaimmillaan 6-7 suussa. Mutta CEF olikin sitten helpompi, hemoglobiini vain painui alas ja aiheutti sitten väsymystä. Pahoinvointi taisi olla lähes ainoa oire, jota ei tullut edes Taxoteren aikana. Paitsi kerran kun lämmitin kukkakaalikeittoa mikrossa....se haju..=)). Mutta kahvikin haisi silloin kamalalta.
Kävin silti aina töissä kun kykenin. Yksin kotona olisi ehkä liikaa miettinyt sairautta.

Hyvä ystäväni, joka oli hoidoissa usein mukana sanoi osuvan lauseen: Tämäkin menee kohta ohi. Todella, se on lyhyt aika ihmisen elämästä kuitenkin.

Lämmintä joulunodotusta kaikille! Muistan miten riemuissani olin joulusta...kun keväällä ennen leikkausta mietin etten enää sitä näkisi.
kukkamaaria | 7.11.2006 klo 09:30:10