Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere -hoidot alkaneet
Hei Hellu!Minä olen saanut nyt kaksi Taxoterea ja ihan samalla aikataululla kuin sinulla tulivat oireet. Eka kerralla kolmantena päivän hoidosta jalat kipeytyivät, luihin ja niveliin koski. Jalkapohjat olivat arat. Sitä kesti pari päivää ja niidenkin päivien aika köpöttelin pientä lenkkiä. Teki hyvää! Toisen hoidon jälkeen oireet olivat lievemmät. Pariksi yöksi otin kipulääkettä.
Pitkäkestoisin vaiva ensimmäisellä kerralla oli ruokatorven polttelu ja närästys. Yritin sitä lievitellä apteekin lääkkeillä, mutta ei oikein auttanut. Otin sitten vaivan puheeksi toisen tiputuksen aikana ja sain Somac -reseptin. Ne auttoivatkin hyvin ja närästyskin pysyi poissa.
Tintin maintsemia suun limakalvo-oireita ei minulle vielä ole tullut. Purskuttelen kyllä edellen ennaltaehkäisynä apteekista ostettavaa suuhuuhdetta aamuin illoin. Enpä osaa sanoa, onko se asiassa auttanut, mutta eipähän tuosta haittaakaan liene.
Kaiken kaikkiaan olen selvinnyt taxotere -hoidoista tähän saakka hyvin. Uskon, Hellu, että sinunkin vaivasi helpottavat parin päivän sisällä. Sitten saattaakin olla lähes pari viikkoa ihan suhteellisen normaalia aikaa ennen seuraavaa satsia. Kannattaa ulkoilla, niin paljon kuin jaksaa ja syödä hyvin aina kun maistuu.
Tsemppiä teille Hellu sekä Tintti. Kyllä me nämä hoidot kestetään! Pidetään vaan mielessä, että kohta on kevät ja hoidot loppusuoralla!
Tuiskuisin terveisin
Saana
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetSaana
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetthompson
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetSyysunelma
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetLumikide