Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere -hoidot alkaneet
Heippa kaikilleMulla oli Herceptin + Taxotere ja CEF on nyt ohi. Lisäksi sädehoito 25 kertaa alkaa ja kestää ensi vuoden puolelle. Eka jakso meni hienosti muuten paitsi kuumia aaltoja oli ja on edelleen. En tarvinut pahoinvointilääkkeitä. Päänsärkyjä oli alussa ja sekin taisi olla enemmin psyykkistä kuin myrkkyjen aiheuttamaa. Kortisonit valvotti öisin. CEF:n aikana sainkin jo nukuttua kohtalaisen hyvin. CEF teki lonkat jäykiksi, mutta senkin kanssa pärjäilee. Paino on noussut muutaman kilon (pahus). Tein kuten käskettiin; unohdin kevyttuotteet, laitoin ruokiin voita ja kermaa. Söin aina kun maistui. Täytyy keväällä sitten laihistaa kun tämä show on ohi. Ainoa todellinen haitta on nämä kuumat aallot ja niihin en ole keksinyt muuta helpotusta kuin juosta äkkiä pihalle. Osaltaan niitä aiheuttaa nämä lääkkeet ja toisaalta olen sen ikäinen, että tämä koko prosessi laukaisi tilanteen ja aikaansai vaihdevuodet. Ja voi Hempukka, sulla on samat ollu jo 5 vuotta. Ei yhtään lohduta. Onko sulla ollut joku konsti helpottaa tilannetta. Mun olo on todella tuskainen niin yöllä kuin päivälläkin. Paitaa ja lakanoita saa olla vaihtamassa koko ajan. Kuinka usein sulle tulee näitä juttuja ja onko tilanne yhtään mennyt parempaan vuosien kuluessa, vai onko se aina yhtä rajua? Mä herää öisin pari kolme kertaa ja olen aivan hikimärkä. Päivisin olisko n. 10 kertaa. Onneksi se ei kestä kerrallaan kuin ehkä minuutin ja sitten on taas ihan hyvä. Ja hyvä niinkin, ettei tarvi olla töissä asiakkaiden kanssa silmätysten.
Aurinko paistaa, nyt ylös ulos ja lenkille
Jaksamisia kaikille
T: Syysunelma
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetthompson
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetSyysunelma
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetLumikide