Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoon.
Hei Heleena. Otan osaa, että sinullekin kävi näin. Ei ole kivaa ei. Minulla tämä asia eteni niin, että keväällä alkoi kovat kylkikivut ja nukkuminen alkoi olla vaikeaa. Makuuasento oli täysin mahdoton. Nukuin istualtaan monta yötä. Hengitys oli hankalaa ja huohotin jo istuessani. Pyysin keuhkokuvaa ja sieltä löytyi oikea keuko täynnä nesteetä. Sitä punkteerattiin ja se tuli aina takaisin. Leikkaus oli edessä ja siinä poistettiin neste ja keuhkopussit liimattiin yhteen kiinni, jotta nesteeltä poistuisi paikka minne kertyä ja sen vuoksi nestettä ei tulisi. Muuta leikkausta,eli syöpää ei leikattu. Minulle sanottiin, että ensin yritetään hoidoilla. Sädehoitoa ei voi antaa. Syöpäleikkausta ei edes harkittu. Saan hoitoina Taxoteren ja Avastin. Ensi järkytyksestä selvittyäni, olen oppinut ottamaan tämänkin asian ihan rauhallisesti. Minulla on etäpesäkkeitä tehnyt syöpä ja sillä siisti. Nyt eletään näin ja tämän asian kanssa. Tämä asia kulkee minun mukanani samalla kun elän tätä elämääni. Syöpä ei määrää elämääni vaan se kulkee elämäni mukana minne menenkin.- Re: rintasyöpä tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoon.edith