Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!

Pilvinen Päijät-Häme ilmoittautuu!

Olen samaa mieltä siitä, että tällä palstalla roikkuminen on hyödyllistä. Itse yritän tehdä jotakin kivaa joka päivä, muita juttuja teen jos huvittaa. Sairauden alussa oli vaikeaa rauhoittua, tuntui että tekemätöntä työtä on kaikkialla. Nyt olen oppinut elämään täysin rennosti ja perhekin on tyytyväinen. Ei enää äidin nipotusta. Se onkin toinen juttu miten tästä taas suoriutuu normaaliin arkielämään, mutta se on sen ajan murhe, nyt käytän voimani toipumiseen.

Muisti ja keskittymiskyky on täälläkin mennyttä. Valitin lääkärille, että pää on ihan tönkkö, sanoi sen olevan normaalia sytostaattien jälkeen ja oireiden häviävän muutaman kuukauden kuluessa sytostaattien loppumisesta. Tuntuu ettei mikään oikein onnistu ja käsissä ei pysy mikään, yhtenä päivänä leivoin ja mikä sotku, sokeritkin kaatui kaksi kertaa.

Päivä kerrallaan ja rauhallisesti.

Terveisin Sartsa
Sartsa | 23.5.2007 klo 11:40:16