Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loop -> vaikea-asteinen muutos

Moi!

Tiedän mitä käyt läpi. Itselläni kanssa kävi ikävästi..olen 23vuotias ja sain papasta HSIL luokka 4. Kävin kolposkopiassa (mikä lienee) perjantaina 6.6 ja nyt odotan tuloksia. Olen kanssa peloissani, enkä oikein ymmärrä miten pitäisi suhtautua. Itkenyt olen paljon, tosin nyt en neljään päivään.

Se kolposkopia oli minusta ihan hirveä kokemus. Aloin itkemään siellä yllättäen. Olen aina sanonut, että minulla on korkea kipukynnys ja niin on sanonut minulle lääärikin. Tuo oli kuitenkin ihan järkyttävää. Varsinkin sen kohdunkaulan tähystys. Jäi paha maku suuhun koko jutusta :(

En oikein osaa keskittyä mihinkään. Odotan vain tuloksia ja sitten jatkotoimenpiteitä. Lääkäri siinä kolposkopiassa sanoi, että muutoksia oli kai kolmessa kohtaa. Sanoi, että joudutaan varmaan tekemään se LOOP hoito. Itse pelkään selvitäänkö edes sillä...ymmärrän, että tuo nelosluokka papasta ei ollut mikään hyvä juttu.

En osaa sanoa muuta kuin, että ymmärrän sinua. Toivon sinulle voimia ja toivon, että kirjoittelisit kuulumisia tänne...koitetaan näin tukea toisiamme.
connie | 10.6.2008 klo 15:12:51