Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaukseen menossa

Kiitos Thunder.

Sain Sinulta nyt parempaa tietoa kuin mistään muualta. Kiitos vielä kerran. Itse olen 54v.

Nuo käyttämäsi sanat kuten "duktaalinen" ja jne ovat minulle ihan vieraita, mutta varmasti tulevat tutuiksi.

Sinulla oli siis leikkaus 10.5 ja nyt töissä. Odottelet kutsua syöpätautien polille heinäkuun alkupäivinä. Eli aikaa kuluu n. 2 kk leikkauksesta, kun kutsu tullee. Itse kutsun tuloa joutuu siis arvailemaan? Vai voiko sinne soittaa ja kysyä milloin se mahdollisesti tulisi? Laskeskelen tätä nyt siksi, kun se Kreikan matkani alkaa 6.8. ja kestää viikon. Loppumaksu on jo heinäkuun alussa! Näin ollen voisin sittenkin matkustaa ennen hoitoja. Tämä tekisi todella hyvää mielenterveydelleni, sillä matkustukset jäävät hoitojen alettua kyllä olemattomiin elleivät kokonaan pois.

Mutta mikä järkytti oli, että joudut syömään lääkkeitä viiden vuoden ajan!!! Eihän kenenkään vatsa sellaista kestä. Mitä nämä lääkkeet sitten ovat? Kauanko itse sytostaattihoidot kestävät? Kuukausia? Voihan nenä.

Pää on kyllä nyt ihan täynnä kaikenlaisia ajatuksia ja kysymyksiä, mutta eiköhän tämä tästä.

Vähän ihmettelinkin niitä ympäripyöreitä vastauksia mitä Naistenklinikalta sain. Olisivat edes kertoneet, että hoidoista päätetäänkin vasta syöpätautien polilla, niin moni asia olisi helpottunut.

Vielä nyt kirjoittelen töistä, mutta sairaslomallani otan läppärini töistä kotiin ja minulle avataan sinne yhteydet,joten pystynen kirjoittamaan sieltäkin tälle palstalle.

Tämä foorumi on ehdottoman tarpeellinen - parhaimmat tiedot tuntuu saatavan täältä.

t. Usva
usva | 7.6.2007 klo 10:17:14