Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpä
Hei Minulta leikattiin koko rinta pois 19.9 ja eipä tuo juuri hirveesti harmittanut kun ajattelin että koko pallukka ja tauti saadaan sieltä pois.Ryhtiin ja hartioihin vaikuttanut minulla kun olen suuririntainen.Lopullinen tulos kasvaimen laadusta saapui 7.10 ja tuloksena oli 4.5 cm kokoinen kasvain duktaalinen gradus 3, 9 imusolmuketta puhtaat T2N0 triplanegatiivinen ja HER negatiivinen Ki67 70-80 % .Sain hoidoiksi 3 x taxore +3 cef joista toteutui vain 1 taxore ja 5 x cef kun tuo taxore ei minulle sopinut. Hoidot loppuivat helmikuussa ja sädehoidot x 25 maaliskuun lopulla . Nyt vuosi kontrolli lähestyy ja jännittää pikkusen. Kuvauksissa jo kävin ja niissä ei näkynyt mitään erikoista, se jo alkaa olemaan helpotus. Vasen käsi tuppaa välillä turvottelee, siihen sainkin jo tukihihat. Mietin juuri te jotka saatte lymfa hoitoa. Onko se miten auttanut ? Kovin se on olo ollut sairastamisen alusta loppuun kuin vuoristorataa. Mieli vaihtelee yhtenään mutta kun yhdestä vaiheesta selviää niin alkaa olokin olemaan helpottunut. Sisulla tätä läpi käydään ja periksi ei anneta.
Mukavaa syksyä kaikille ja Tsemppiä !!!
Memmu
- Kolmoisnegatiivinen rintasyöpärafael-66
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäkuurankukkanen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäSyysnainen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäMemmu66
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäkuurankukkanen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpärafael-66
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäElokuu 62