Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpä
heippa sinulle!minä myös triplanegativinen. sairastuin viime lokakuussa ja leikkaus 15.11, oikeastaan leikkausken jälkeen olo oli helpottunut, että nyt se pirulainen on poissa ja toivottavasti lopullisesti.
eka käynti suihkussa kyllä sai vedet virtaamaan silmistä, mutta läheisten tuki (varsinkin oman rakkaan aviomiehen asenne)ovat auttaneet sopeutumaan melko hyvin tähän uuteen tilanteeseen. iältäni olen nyt 29v eli nuorena minulta vietiin rinta :(
sain sytot vasta leikkauksen jälkeen 3x taxotere 3x CEX sekä koko ajan kotona tablettina xeloda, sitten päälle säteet 25x
tähän meidän syöpälaatuun ei tosiaan hormooni hoito tehoa, itse ehkä jopa tyytyväinen tähän, koska hormoonit sekoittavat pääni aivan totaalisesti. täytyy iloita pienistä =)
usko tulevaan täytyy olla luja, että jaksaa päivän kerrallaan.
paljon tsemppiä sinulle. vastaan mielelläni kysymyksiisi, lähetä vaikka yksityisviestiä ja rupatellaan enemmän =)
-emuliita
- Kolmoisnegatiivinen rintasyöpärafael-66
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäemuliita
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäkuurankukkanen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäSyysnainen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäkuurankukkanen
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpärafael-66
- Re: Kolmoisnegatiivinen rintasyöpäElokuu 62