Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere ja kortisonit

Aurinkoista syyspäivää kaikille .
Hei Manssi ,teilläpäs päin hienosti hoidetaan ,jos saa kaikkea kivaa käsienhoitoon mukaansa.
Onkohan minussa joku vika kun tuntuu et tää eka tiputuskerta on menny melkoisen vaivattomasti , eiks yleensä n. 5pv. ole se vaikein ? Kyllähän mulla kaikenlaisia tuntemuksia on mut en mä niitä viitsi jäädä tarkkailemaan ja enkä niistä välitä.Kyllähän noi nivelet , sormet , jalat ym. kolottelee ,mut se nyt tuntuu melkein samanlaiselta kuin silloin kun on niveltulehdus, joten oon tottunu kolotuksiin.Suussa olen huomannut muutoksia , kaikki maistuu ihan omituiselle ,(vesikin)jotenkin suolaiselle , omenakin on ihan oudon makuista .Eipähän tee mieli syödä paljon mitään.Parina aamuna on ollu suoli aika löysällä ,mut sitten se on rauhoittunut päivän ajaksi . Mä olen ravannu taas tuolla salilla ,(kun käskivät elää normaalia elämää ,ja sehän on mun normaaliani )Eilen olin Tehohydrobicissa ja tänä aamuna Syvänveden-hydrobicissa . Päätin että käyn niissä ,jos jaksan .
Kyllä mä ens viikolla sit mietin menenkö ,kun on se 10:s pv. tiputuksesta ja eiks silloin ole ne (jotkut)solut ole matalimmillaan .Eikä mun kroppani ainakaan vielä ole kovin uupunut , mut kaikkihan voi muuttua yhdessä yössä??? Voihan se olla niinkin että saan tosta liikunnasta itseeni niitä efedriinejä ,jotka pitävät koneiston käynnissä .Jos mä vaan makaisin nii taitais tulla ihan sairas olo .Touhuilen nyt täällä kotona kaikkea kivaa ja nautin olostani .
Mukavaa viikonloppua kaikille ,nauttikaa syksystä jos vain voitte.
liikkeelle | 14.9.2007 klo 16:34:54