Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintakivut
Hei Kutri,Sitäkin suuremmalla syyllä, kun puristuksen ei pitäisi olla ruokatorviperäistä, siitä on puhuttava lääkärille. Minä ainakin puhuisin ja yrittäisin kuvailla oireita.
Olenkin nyt tosi tyytyväinen, kun on tuo Herceptin-savotta nyt ohi. En tunnistanut, että siitä olisi tullut mitään isompia sivuoireita, mutta siltikin on hyvä että kolmen kuukauden kuluttua kontrolloivat sydämentoiminnan uudelleen. Pitäisiköhän siitäkin erikseen muistuttaa, vai tuleeko kutsu automaattisesti?
Neulastaa olen myös pistänyt (itse) tähän mennessä joka kerralla. Ensimmäinen kerta oli sivuoireiltaan pahin, kolmannesta en noteerannut enää ihmeempiä tuntemuksia. Kaikkeen näyttää tottuvan, vaikken rakastakaan iltapömpötystä vatsassa. Neulastalla ei ole siihen osuutta, mutta minullakin kiputuntemukset herkästi osuvat palleaan tyrän takia:(.
Hoitoalan kanssa minulla on ollut joskus yhteiset asiakkaat, ja sen takia oireista puhuminen ja niiden seuraaminen on tullut tutuksi.
T. Karhutar
- Taxotere ja kortisonitseliisa
- Re: Taxotere ja kortisonitseliisa
- Re: Taxotere ja kortisonitpeevikki
- Re: Taxotere ja kortisonitMeriTuuli
- Re: Taxotere ja kortisonitliikkeelle
- Re: Taxotere ja kortisonitliikkeelle
- RintakivutKarhutar
- Re: Rintakivutkutri
- Re: Rintakivutkutri
- Re: RintakivutMeriTuuli
- Re: RintakivutSartsa