Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere ja kortisonit
HeippaKyllä ne voivat tehdä melkein mitä vaan vaivoja mutta niitä pitää vaan kiltisti kuunnella kun muutakaan ei voi. Itsellä on noin vajaa kaksi viikkoa tiputuksesta (taxo) ja päälle sain kauhean flunssan viikko sitten. Viime tiistain Herceptiini jouduttiin perumaan kun oi kuumetta. Katotaan miten käy tiistaina kun tuo nenä vielä vähän vuotaa. olisi meinaa taas Herceptiinin vuoro. Mulla suun kanssa ollut kaikkein kovimmat ongelmat nyt ainakin näiden Taxojen kanssa. Kaikki melkein polttaa jopa mansikka kiisseli.
Noista oudoista kivuista, Olen saanut tiistaina ja Herceptiinin ja keskiviikkona on sitten Neulastaan piikin vuoro niin ja ke iltana rupeaa painamaa ja vetämää rinta lastaa kasaan ja kipu tulee aika kovaksi. On aika vaikea kuvailla miltä tuntuu mutta särkylääkettä pitää ottaa ja vahvaa jotta kipu helppottaa. Edellisellä kerralla tuli vastaavan laisia tuntemuksia kuin nyt, mutta lievempinä. Ei tiedä mistä johtuu koska sitten se rauhottuu vähän niin kuin itsestään. Olen miettinyt olisiko sydän mutta se ei laukkaa eikä tee mitään muuttakaan ihmeellistä. Pitää varmaan kysellä hoitsulta tai lääkäriltä kun menen väli kontrolliin 25 päivänä.
Onko muilla ollut saman alisia juttuja?
Terveisin Kutri
P.S Kaikesta huolimatta ilosella mielellä eteenpäin.
- Taxotere ja kortisonitseliisa
- Re: Taxotere ja kortisonitseliisa
- Re: Taxotere ja kortisonitpeevikki
- Re: Taxotere ja kortisonitMeriTuuli
- Re: Taxotere ja kortisonitliikkeelle
- Re: Taxotere ja kortisonitliikkeelle
- Re: Taxotere ja kortisonitkutri
- RintakivutKarhutar
- Re: Rintakivutkutri
- Re: Rintakivutkutri
- Re: RintakivutMeriTuuli
- Re: RintakivutSartsa