Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
: Papa 3
Moi!Muistan elävästi, hermot melko tiukilla siitä odottamisesta oli. Nyt olis ehkä hyvä tehdä ne kaikki "teen sitten joskus" hommat, niin olis muuta mietittävää. Kolmisen viikkoa meni mulla siitä tilanteesta kun otettiin eka ohutneulanäyte, sitten otettiin paksummalla neulalla ja taas odotettiin.... 1.2. menin eka kerran lekurille näyttämään pattia, leikkaus oli 25.3., varmaan keskimäärin sen verran kestää päästä sitten hoitoihin. Siinä välillä, kun oli varmistunut että pahanlaatuinen on ja on alettava toimenpiteisiin, sitten tutkittiin jos vaikka ja mitä ja vaikka millä laitteilla, eli se aika kun leikkausta odotti meni aika nopsaan kun piti alvariinsa sitten rampata tuolla Oyssissa. Neljä viikkoa leikkauksesta alkoi sitten nämä sytot, ja huomenna annetaan 4 annos, 2 sitten vielä, ja sitten säteet 5 vk. Eli hammasharja käteen ja vessan saumoja pesemään :-), sinä ajankuluksi ja minä kaiken varalta jos vaikka alkaa örkitys, vielä ei ole tullut pahaa oloa lainkaan, mut huomenna annetaan cef;iä joka joillekin tekee sitten sitä pahaaoloa (toivotaan ettei mulle!)
- Papa 3tima
- Re: Papa 3Anskuli
- Re: Papa 3carpe diem!
- Re: Papa 3tima
- Re: Papa 3Anskuli
- : Papa 3carpe diem!
- Re: : Papa 3tima