Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Papa 3

(Louise L. Hay Parantavat ajatukset)
Syöpä:Syvät haavat.Pitkäaikainen mielipaha.Kätketty salaisuus tai suru, joka kalvaa sisintä. Vihantunteiden elättäminen. "Mitä se hyödyttää" Positiivinen vahvistus: annan menneen mielelläni anteeksi ja luovutan sen pois.Valitsen ilontäyteisen maailman. Rakastan itseäni ja hyväksyn itseni.

Rinnat: Edustavat huolenpitoa, hoivaa ja ruokintaa. Positiivinen vahvistus: Saan ja annan ravintoa tasapuolisesti. Arkuus, kyhmyt, kystat, tulehdus: Kieltäydyt ruokkimasta itseäsi, asetat kaikki muut etusijalle.Ylihuolehtivaisuus, liiallinen suojeleminen. Määräilevät asenteet. Positiivinen vahvistus: Olen tärkeä ja minulla on merkitystä. Hoivaan ja ruokin itseäni tästä lähtien iloiten ja rakastaen. Annan muille vapauden olla itse itsensä. Olemme kaikki turvassa ja vapaita.

Näitä positiivisia vahvistuksia voisi laittaa näkyville, vaikka jääkaapin oveen, että niitä myös muistaisi käyttää!
Olen taipuvainen ajattelemaan niin, että syöpä myös uusii, ellei mitään itsessään muuta.
tima | 8.7.2011 klo 09:21:13