Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Minullakin rintasyöpä

Hei Ritu

Tarraproteesi (itsekiinnittyvä, ei liimattava) on kyllä ihan hyvä vaihtoehto, mutta sen saa vasta siinä vaiheessa, kun kaikki hoidot ovat ohi ja lymfaturvotus samoin kuin ihokin on täysin parantunut. Olen sellaisen kanssa uinutkin, joo, mutta siihen tarkoitukseen sopii paremmin uimaproteesi, jonka voi sujauttaa uimapuvun taskuun ilman huolta että se karkaa tai menisi rikki tai kuluisi loppuun ennen aikojaan. Muuten minulla ei ole mitään huonoja kokemuksia tarraproteesista ollenkaan, vaan kolmas on jo käytössä:).

Minä en ota kantaa siihen, ilmoittaudutko korjausjonoon jo nyt vaiko vasta myöhemmin. Nämä ovat kovin henkilökohtaisia asioita, ja kun tauditkin ovat ennusteeltaan erilaisia, niin välttämättä siinä ei valintoja hoitojen aikana vielä tehdä. Toivon, että hoitosi onnistuvat ja saat nauttia uimaretkistäsi vielä pitkään.

Terveisin

Karhutar | 4.7.2011 klo 13:16:42