Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytostaattihoitokokemuksia
Heissan,Täällä myös yksi 38 v. rintasyöpäpotilas. Koko rinta poistettu, kainalo tyhjennetty, kaksi pientä pattia löytyi - gradus 3, hormooni negatiivinen mutta HER2 positiivinen. Takana on leikkauksen lisäksi jo 3 taxotere hoitoa, 6 Herceptin hoitoa ja 2 CEF-hoitoa. Yksi CEF olisi vielä edessä joten toivottavasti voiton puolella jo ollaan. Minulla lähti ensimmäisen taxon jälkeen suurin osa hiuksista mutta sen jälkeen niitä ei ole lähtenyt lisää. Silmaripset ovat harventuneet mutta ripsiväriä vielä voi laittaa:), kulmakarvat ovat entisensä eli ihan kaikki "karvat" eivät ole tippuneet. Hoidoista kyllä selviää mutta oireet ovat hyvin yksilöllisiä. Itse olen päässyt omasta mielestäni todella vähäisillä oireilla. Kuten muissa viesteissä tuli ilmi - oma asenne on kaikkein tärkein ja auttaa pitkälle eteenpäin. Itse en ole kokeillut mitään jäähattuja/hanskoja ei niitä ole kyllä edes tarjottu käytettäväksi - mutta mikä ettei jos niillä voi hiusten lähtöä estää. Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille!!!
- Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpätaistelu-62
- Re: Minullakin rintasyöpäcarpe diem!
- Re: Minullakin rintasyöpäniin pieni
- Re: Minullakin rintasyöpäAnskuli
- Re: Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpäSini-likka
- Re: Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpäSini-likka
- Re: Minullakin rintasyöpäKatjusmaaret