Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minullakin rintasyöpä
Hei Sini-likka. Ikävää kuulla tilanteestasi. Niitä uutisia ei toivoisi kenellekään. Tiedän kokemuksesta, kuinka ajatukset pyörivät samassa asiassa. Tässä mennään eteenpäin päivä kerrallaan. Pahinta tuossa alkutaipaleella onkin se odottaminen, ensin tuloksia (kaikkein kamalinta) sitten leikkausta, sitten patologin lausuntoa, sitten hoitopäätöstä. Nyt, tässä minun tilanteessani on jo selkeää ja selvää, hoidot on menossa aikataulun mukaan, syyskuun lopulle asti.Leikkauksesta on aikaa nyt n. 1,5 kk ja siitä olen toipunut todella hyvin. Käsi liikkuu lähes kuten ennenkin eikä turvotusta ole. Muuten ei tietäisi leikatuksi, mutta kun tuo etupuoli on niin hassun näköinen, toispuolinen ilman sitä entistä, isoa pussia. Pumpulirintaa käytän ihmisten ilmoilla, mutta muuten tämä ulkönäkö ei minua ja perhettäni kotosalla haittaa. Ja olen ajatellut tämän niin, että hyvä että se on pois, se rinta oli tosi sairas.
Voimia sinulle leikkaukseen, hyvin se menee. Kipujakin hoitavat niin hyvin ettei tarvitse niistä kärsiä.Onneksi Suomessa on terveydenhoito niin hyvää, että julkisella puolellakin saa tähän tautiin suht koht nopean hoidon.
Hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä sinulle, syksyllä kaikki on jo paremmin, toivoo Ritu!
- Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpätaistelu-62
- Re: Minullakin rintasyöpäcarpe diem!
- Re: Minullakin rintasyöpäniin pieni
- Re: Minullakin rintasyöpäAnskuli
- Re: Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpäSini-likka
- Re: Minullakin rintasyöpäritu51v
- Re: Minullakin rintasyöpäSini-likka
- Re: Minullakin rintasyöpäKatjusmaaret