Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sopeutumisvalmennuskurssista ja muusta..

Kesätunnelmissa täällä ollaan! Kotiuduimme tänään Meri-Karinan perheleiriltä ja voin kyllä suositella lämpimästi kaikille. Ja muutenkin kannattaa ehdottomasti hakeutua jollekin sopeutumisvalmennuskurssille. Se antaa paljon. Minulle tämä oli hyvä ajankohta, reilu kuukausi sädehoidon päättymisestä. Sain paljon ajatuksia ja nyt on hyvä yrittää jatkaa elämää eteenpäin. Tuo pieni 1-vuotias pikku neiti vaan työllisti siellä miestä, aina ei voinut jättää lastenhoitajille. Mutta pääasia tietysti, että minä pääsin kaikkeen mukaan.

Ja tukan kasvusta. Mulla jo aika hyvin kasvanut, kertaalleen on värjättykin. Alkuun minullakin sellainen rusehtava, jossa harmaita joukossa. Toivotaan, että alkaisi tummumaan. Ei sitä vielä ihan viitsisi harmaatukkaiseksi alkaa. :)

Kiva kuulla Lillukan ja muiden rantautuneiden kuulumisia. Yllättävästi sitä elämä on jatkunut, kiirettäkin välillä. Ihanaa, että on kesä. Sekin varmasti auttaa. Ensimmäinen kontrolli minulla syyskuussa, vuosi leikkauksesta. Siinä ei kyllä ilmeisesti mitään kuvauksia tule. Pitää mennä itse yksityisesti ainakin ultraääneen. Jos saisi itselleen hetkeksi mielenrauhan. Mutta elämä jatkuu ja yritän ajatella positiivisesti. Kurssilta sain ainakin eväitä matkaan.

Kaikille hyvää kesän jatkoa!

toivottelee väsynyt, mutta positiivisesti ajatteleva mimi :))

mimi | 28.7.2007 klo 21:59:02