Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Koska se tukka alkaa ihan oikeasti kasvaa?
Heippa Kevätmieli ja muut ystävät! Pitkästä aikaa kurkkasin sivulle. Minullahan oli viimeinen syto huhtikuussa ja säteet loppuivat juhannuksen alla. Onnellisesti olen syövän haudannut kaiken kesäohjelman ansiosta. Muutaman viikon päästä alkaa työt, joten ohjelmaa piisaa. Tamofenia olen syönyt reilun kuukauden. Hyvin olen sietänyt lääkkeen , osittain varmaan Bellergalin ansiosta. Öiset kuumat aallot ovat hävinneet, unirytmi hyvä. Päivisin pyyhkäisee muutama kuuma aalto, mutta pärjään. Se tukan odottelu. Parisenttinen tumma, suora tukan alku minulla on. Väri on entinen, samoin ohuenpuoleinen hiuslaatu. Ei puhettakaan, että näyttäytyisin ihmisten ilmoilla ilman peruukkia! Kampaaja sanoi, että yksi peruukki pysyy siistinä noin vuoden. Saas nähdä, onko sijoitettava vielä toiseenkin peruukkiin. Kulmakarvat ovat palautuneet suht. hyvin. Silmäripset minulta eivät lähteneetkään, tosin harvenivat jonkun verran. Aivotoiminta tökkii vieläkin. Muistamattomuutta, sekoilua jne.Seuraava kontrolli on joulukuussa, eli vuosi sytojen aloittamisesta. Voi olla, että syöpäajatukset nousevat pintaan kontrollin lähestyessä. Nyt se on kuitenkin taka-alalla. Ei ensimmäisenä ajatuksena aamulla, eikä viimeisenä illalla. Päätin, että en jää murehtimaan, vaan katse on eteenpäin. Hyvin se on onnistunut tähän asti.
Ihan hirmuisesti voimia Teille, jotka vietätte kesää hoitojen ohjaamina. Ja Kevätmieli, sädehoito on kevyttä hoitoa. Sinullahan ei ole muistaakseni pitkä matka sairaalaan. Kesälomaterveisin Lillukka
- Re: Koska se tukka alkaa ihan oikeasti kasvaa?maikkendaali
- Re: Koska se tukka alkaa ihan oikeasti kasvaa?lillukka
- Re: Koska se tukka alkaa ihan oikeasti kasvaa?syksyn lapsi