Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä

Itselläni leikattu sama syöpä äskettäin,pahanlaatuisena. Leikkaus sujui hyvin nukutuksineen ym. Kipulääkitys ja pahoinvoinnin estolääkitykset auttoivat. pahanlaatuinen syöpä ei merkitse aina levinnyttä syöpää.Monijalkaisesta en ole kuullut,epäilisin lääkärin tarkoittavan sillä kasvaimesta lähtevää verisuonitusta.tämä syöpähän voi levitä myös verisuonien kautta ja kasvain alkaa itse kasvattaa näitä verisuonia.patologi tutkii leikkauksen jälkeen verisuonetkin ja lopullinen tieto leviämisestä saadaan vasta leikkauksen jälkeen.tässä syövässä tietääkseni useimmiten poistetaan radikaalisesti kohtu, lantion imusolmukkeita, vieruskudosta ja tarv.myös munasarjat. TT kuva kertoo paljon levinneisyydestä, magneetti vielä enemmän.minulla hoidot vielä kesken,joten epätietoisuus vielä todella suuri.toivottavasti tautisi olisi vielä pinnallisena,voisit selvitä "kevyemmillä"hoidoilla.minulla myös erilaisia tuntemuksia jaloissa ja käsissä.voimia odotukseen!
Minni 2 | 21.11.2009 klo 20:38:08