Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muilla päänsärkyä??

Kiitos teille kaikille kun vastailitte!

Juuri tuonlaiset kivut mullakin on, välillä pään nahka ikään kuin puutuu ja pistelee sekä on kipeä.Sitten taas vanne kiertää pään ympäri ja tuntuu, että otsakin turpoaa.
Oli tooosi helpottavaa lukea teidän kirjoituksia, kiitos ja kumarrus=)
Mun serkku soitti ja oli ollut kovassa flunssassa.Sanoi, että pää oli juuri kanssa näin kipeä lähes viikon. Hänellä ei ole syöpää, joten ehkä kipumme on osittain myös poskiontelotulehduksesta johtuvaa.
Otin päivällä Ibuxin 600mg, joka kyllä auttoi taas vaihteeksi. Panadol, niinkuin joku sanoikin, ei auta yhtään.
Mahakipuun seuraavaksi..Mulla maha on myös omituinen, sytojen jälkeen heti tulee yleensä kova turvotus(siksi laitankin aina jotain löysää päälle) ja muutaman päivän päästä polttelee ja kipuilee.
Tämäkin todennäköisesti liitty juuri tuohon limakalvojen kuivumiseen, onhan meillä mahassa suolistossa hurjasti paljon limakalvoa. Nyt olen juonut Gefilus (ananas-porkkana)mehua muutaman lasin päivittäin ja tuntuisi, että se auttaa tuohon mahaan, tiedä häntä. Mutta ananashan poistaa myös nesteitä, joten sekin on hyvästä tähän pöhöttyneeseen oloon.
Jatka kevätmieli venyttelyä, kyllä pitkä hoitoputki aiheuttaa jännityksiä ja kiristyksiä ympäri kehoa.

Nyt unihaleja kaikille tasapuolisesti=)

Julia
julia | 28.8.2007 klo 21:46:09