Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muilla päänsärkyä??

Hei kaikille ! Myös minulla oli päänsärkyä heti ensimmäisen tiputuksen jälkeen ja poskionteloissa sekä silmien takana kova paine. Kuten olenkin cefin jälkeisessä ketjussa kirjoittanut, olin sairaalassa tiputuksessa ja kuivuminen sekä veriarvojen lasku aiheuttavat päänsärkyä. Myös neulaspiikki voi aiheuttaa oireita. Sairaalassa sain A- tippoja, jotka auttovat poskionteloiden kuivuteen. Huomasin myös, että kun oli oikein paha olo pureskin hampaita vastakkain ja lihakset olivat jännittyneet. Kaulan ja kasvojen rentoutus auttaa myös.
Onko muilla ollut vatsakipuja, jotka säteilevät selän puolelle ? Olenkin muistellut kuinka kauan olen tuntenut kivut ja vatsahan on reistaillut koko kevään. Joten taas uusi pelon aihe ! Seuraava cef on viikon kuluttua ja toivon, että selviäisin nyt vähän helpommalla.
terveiset sateisesta Päijät-Hämeestä hannakaijalta
hannakaija | 28.8.2007 klo 18:20:11