Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: vitamiinit

Hei Kirsikka

En ole varma, mutta luulisin, että tuo OKRA liittyy tatuointiin. Okra itsessäänhän on tietynsävyinen keltanen väri. Mulla alkaa pian sädehoito ja sen tiedän, että hoidettavaan rintaan tatuoidaan tarkasti merkit sädetystä varten. Jos olen väärässä, oikaiskaa muut jotka tiedätte.

Luin, Kirsikka tarinaasi aikaisemmilta sivuilta. Kyllä Sinulla on ollut todella raskasta. Toivon Sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja parasta mahdollista vointia ja paranemista. Saat varmasti paljon voimaa ”vauvastasi”, joka on nyt ymmärtääkseni pari vuotias. Onneksi koko ajan kehitellään uusia parempia lääkkeitä ja hoitokeinoja. Toivotaan, että me potilaat olemme tässä kilpajuoksussa riittävän hitaita ehtiäksemme saamaan aina uudet ja tehokkaammat lääkkeet. Sinulle onneksi löytyi sopiva lääkitys.

Mulle tehtiin säästävä leikkaus ja 18 viikon sytot on takana ja sädetys alkaa. Sivuoireita mulla on ollut todella vähän. Alussa unettomuutta ja vähäistä päänsärkyä (lienee psyykkistä), lieviä makumuutoksia, lonkkien jäykkyyttä, sekin ihan siedettävää. Pahoinvointia ei ole ollut eikä särkyjä. Hiukset on lähteny ja välillä ”pipo kiristää”. Ei sen pahempaa.

Halaus sinulle, Kirsikka ja zemppia kaikille

T: Syysunelma

Syysunelma | 10.11.2006 klo 09:04:20