Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Cef-vinkkejä
Hei vita!Minulla oli vartijaimusolmuke puhdas, sen takia vietin vaan rinta. Kainaloon ei koskettu.
CEF-hoidon aikana ei ole ainakaan minulla turvotus ja kiristystunne lisääntyneet. Kohta on leikkauksestani mennyt jo 4 kk, mutta uusi rinta ei ole toistaiseksi sisältä päin ihan 100 % tolpilla, vaikka ulkoisesti ei voi parempaa toivoa :) Verihyytymiä oli aika lailla, ne sulaa sulamista edelleen ja sen takia oli voimistelu alkuvaiheessa hankala.
Lisää huolta minulle tuottaa myös äskettäin uuden rinnan alaosaan ilmestynyt kovettuma, pääsen ens. perjantaina UÄ-tutkimukseen, pelottaa jo nyt... Lääkäri kyllä vakuutti ettei voi olla mitään pahaa hoitojen aikana, sisäinen? arpikudos tai justiinsa vanha hyytymä. Kuitenkin... :(
Leikkauksenjälkeiset alkuviikot ovat erittäin tärkeät kaikille meille voimistelun kannalta. Vaikka on paikat kipeät ja käsi jäykkää, täytyy vaan sinnikkäästi jatkaa harjoittelua.
Yritäpä kestää ja kysyä lääkäriltä/fysioterapeutilta neuvoja. Ettei vaan arpikudos lähtenyt kasvamaan, joskus se tekee teppoisia.
Hyvää vointia sinulle ja hauska pääsiäistä!
- Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejätuutikki-t
- Re: Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejävita
- Re: Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejäWenla
- Re: Cef-vinkkejäriitu
- Re: Cef-vinkkejävita
- Re: Cef-vinkkejähipura
- Re: Cef-vinkkejäailakki
- Re: Cef-vinkkejämargitta
- Re: Cef-vinkkejäellinoora