Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Cef-vinkkejä

Hei!

Minulla myös 4.tiputus eilen ja voin myöskin sanoa että tunnelin päässä alkaa häämöttää valoa.
Minulla ensimmäinen CEF tiputus oli pahin , silloin parina ensimmäisenä päivänä voin pahoin, pahoinnvoinninestolääkkeenä oli vaan Rimperam josta en riittävää apua saanut.

Seuraavat tiputukset ovat menneet huomattavasti helpommalla ja olen toipunut aina vaan nopeammin jokaisen uuden tiputuksen jälkeen.

Olen pystynyt syömään normaalisti ja myös syön monipuolista kotiruokaa.
Mutta on minullakin vinkki ,omatekonen "goktaili" jota olen päivittäin juonut ,se sisältää suoraan pakastimesta sulatettuja tyrnimarjoja. mustaherukoita ja mustikoita, sekä kauraryyneja, vähän sokeria ja maitoa jonka tehosekoittimella sekoitan .
En tiedä onko tästä ollut apua , mutta veriarvot ovat joka kerta olleet paremmat kuin edellisellä kerralla.
Ulkoillut olen 5-6 kertaa viikossa tunnin sauvakävely tai juoksulenni.
Minulla myös hoitopäivina ensin aamulla Somac-vatsansuojalääke,ja parina seuraavana päivänä pahoinvoinninestoon Dexametason ja Kytril, näillä olen tosi hyvin selvinnyt.
Metallin makua suussa ei ole enää ollut minullakaan.
En tiedä onko tämä vointi vaan sitä että elimistö alkaa tottua näihin "myrkkyihin".Mutta näin se on mennyt.

Tänään toinen päivä tiputuksesta ,olen pystynyt touhuamaan aivan normaalisti ja vointi ollut aika lailla normaali.

Tälläiset minun kokemukseni tähänastisista tiputuksista, toivottavasti kaksi viimeistä mene samalla lailla.

Toivottavasti kaikille teille jotka olette aloittamassa hoitoputken tämä antaa uskoa että ,että kyllä Cef:stä voi selvitä melko vähillä sivuoireilla, toipuminen ja palautuminen on ainakin minulla ollut suhteellisen helppoa ja nopeaa.
Voimia kaikille ja Hyvää Pääsiäistä
t-tuutikki-t
tuutikki-t | 19.3.2008 klo 21:45:09