Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

kauhusta kankeana...

tämä on ollut elämäni pisin viikko ja varsinkin tämä päivä...odotan lääkäriltä puhelua tuloksista syövästä !! aivan yksin...minulla epäillään vahvasti kohtu/munasarjasyöpää...ja olen alta nelikymppinen,yh.äiti !! tuntuu,että nyt romahtaa kaikki niskaan...en osaa mitään ajatella selvästi,mieliala vaihtuu sekunnin välein,en pysty syömään...en mitään !! kun saan tulokset,mistä saan vertaistukea ?? en pysty tätä käymään läpi yksin ! minulla on mieskin,mutta tuntuu siltä,että olen silti yksin...en halua oikein edes puhua hänen kanssaan...vai kuuluuko tämä nyt tähän shokkitilaan,vai mikä nyt sitten minulla onkaan!?...entä lapseni,vanhempani,kaverit,ystävät...miten pystyn kertomaan heille ?? onko kellään samankaltaisia kokemuksia ?? otan kaikki neuvot ja ohjeet ja kokemukset vastaan !! toivotan kaikille elämän iloa,kuitenkin...p.s.onko peruukit kalliita ja onko niitä helppo oppia käyttämään ? kasvaako silmäripset takaisin ?
kotiäippä38 | 14.8.2008 klo 12:47:09