Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Samoja kokemuksia omaavia ?
Hei!Minulla oli samnatyyppinen rintasyöpä kuin sinulla mutta olen hormooninegatiivinen ja sytojen ja säteiden jälkeistä hormooniohoitoa minulle ei tule. Kovin yksilöllisiä on nämä hoitojen aiheuttamat oireet eikä niitä tarvi pelätä. Niistä voi kertoa hoitohenkilökunnalle niin he antavat ohjeita sieltä. Kyllä minullakin oli se pelko että mitenkähän sitä jaksaa. Itse en saanut kuin lievää pahoivointia en edes oksennellut. MInulle ei se taxore lääke sopinut, sain siitä allerginsen reaktion ja cef hoidolla lopulta jatkettiin eikä niistäkään tullut mitään pahempia sivuvaikutuksia.Kortisooni oli ainoa joka ensimmäisen hoidon aikana aiheutti levotonta oloa koko kehossa ja jaloissa.Sädehoidossakin iho kesti hyvin ja enää on lievää rusketusta siinä kohti ihoa. Viimeiset hoidot päättyivät maaliskuunn lopulla. Nyt olen takaisin työelämässä, välillä se palaa mieleen tuo tauti mutta sitten unohtuu. Minullakin on ollut lievää turvotusta kädessä ja olen yrittänyt jumppailla että pysyisi pois.
Mukavaa kevättä ja voimia ja jaksamisia tuleviin hoitoihin.
Memmu
- Re: Samoja kokemuksia omaavia ?Sini-likka
- Re: Samoja kokemuksia omaavia ?martta50v.
- Re: Samoja kokemuksia omaavia ?Memmu66