Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kauhea meteli päässä!!?
Lohduksi tämä:viimeisistä sytoista nyt reilut 2 kk, ja äänet vaimenivat viime viikolla. Oli se kyllä hankalaa aikaa ja vähän järkyttävääkin. Olisi ehkä ollut helpompaa kun olisi tiennyt etukäteen.
Nyt menossa säteiden loppuhoidon viime metrit (toivotaan ainakin niin!). Musta iho irtoaa liuskoina entisen rinnan päältä, kesii takaa lapaluun päältä, ei tiedä miten oikein pukeutuisi. Välillä käytän palovamma-aineita, välillä tavallisia lääkevoiteita, sekä lisäksi niitä keittosuolaliuoskääreitä. Olen ottanut myös suolakylpyjä, ne ovat olleet hyviä.
Ja nivelet? Kuka tietäisi kertoa niistä?
Olen jutellut äitini kanssa paljon, ja oppinut paljon uutta suvun sairauksista. Meillä on taipumusta nivelrikkoon, pienestä koosta huolimatta, varsin nuorella iällä jo, ja minulla varmaan syöpähoidot vauhdittivat asiaa. Polvet eivät ole enää tästä maailmasta. Olin jo menossa sairaalaan takaisin, mutta mies pyysi lepäämään vielä hetken, hoidot loppuivat viime viikolla. Sunnuntaina testipäivä suksilla, katsotaan miten jalat toimivat. Lihakset tietenkin nolla, siitä ei ole mitään epäilystä, mutta toimiiko muuten? Vain muutama sata metriä, ei sen enempää.
Ja taas: voimaa ja valoa kaikile.
Tämä on hyvä kanava, kirjoittakaa minkä ehditte ja jaksatte.
Puhua pälpätän ja valittelen täällä paljon omista asioista, toivottavasti se ei haittaa.
T Maarit s 65, ikä nyt hetkinen ... 45?
- Kauhea meteli päässä!!?Tuskamuikkunen
- Re: Kauhea meteli päässä!!?Karhutar
- Re: Kauhea meteli päässä!!?Tuskamuikkunen
- Re: Kauhea meteli päässä!!?kultsikki
- Re: Kauhea meteli päässä!!?Karhutar
- Re: Kauhea meteli päässä!!?Tuskamuikkunen
- Re: Kauhea meteli päässä!!?Maarit65