Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kauhea meteli päässä!!?

hei
luin sattumalta tätä ketjua ja oli pakko ruveta kirjoittamaan, vaikka olenkin ihan eri tilanteessa tällä hetkellä kuin sinä...elikkä minulla on hoidoista kulunut jo yli kolme vuotta ja syöpäkin oli ihan eri, minulla oli peräsuolessa kasvain. Sain hoitona fluorourasiili-mitomysiini-coctailin(muistaakseni se oli noin) sekä maksimiannokset säteitä. Ja minulle tuli hoitojen jälkeen juuri tuollaiset oireet, kaikki äänet kuuluvat järkyttävän voimakkkaina, ikäänkuin olisi peltiämpärin läpi tosiaan....ja mulla se vaiva on edelleen, ei ole mihinkään helpottanut. Kotona on pieniä lapsia ja meluisia teinejä sekä koiria, joten joskus olen aivan helisemässä täämän vaivani kanssa, koiran haukuntakin oikein "sattuu" päähän.
Mutta koska muuten olen voinut suht hyvin ja kontrollit ovat olleet puhtaat, en ole tästä vaivasta "kehdannut" valitella...mutta oli mielenkiintoista lukea, että jollakin muullakin samat oireet.
Tsemppiä hoitoihin ja hyvää vointia ja kevättä kohden onneksi mennään!!
cry | 19.1.2011 klo 15:38:59