Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tram-rinnankorjausleikkauksen läpikäyneet

Heippa siskot, nimimerkki mummotauti jne. Kysyisin miten olette toipuneet/jakselleet?
Itse olen käynyt töissä normaalisti, mutta iltaisin olen melko kipeänä ja turvoksissa etenkin vatsanseudulta (tram tehtiin kesällä).
Onko näin että tramin jälkeen ei nestettä voida poistaa vatsan alueelta punktoimalla, lääkärit eivät ole sitä ainakaan ehdottaneet. Entä millaista vatsajumppaa olette tehneet, itse en pysty vielä tekemään esim. selällään maaten kovinkaan kummoisia liikkeitä. Töissä olen vielä käyttänyt vatsan alueella tukivyötä, hankin leveämmän mallin.
Oletteko joutuneet käymään jälkitarkastuksessa mammossa, miten korjattu tekorinta kestää litistyksen? pelottaa!!! ja voiko uutta kasvainta ylipäätään havaita tekorinnasta? Jotenkin tämän asian kanssa vaan tahtoo olla niin yksin...vaikka sanotaankin että aika armahtaa...
Pimeästä marraskuusta huolimatta valoisaa joulun/talven odotusta t.Leenastiina
Leenastiina | 13.11.2008 klo 11:00:03