Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jonossa korjausleikkaukseen

Oletko siis saanut jo tiedon, että tuolla tram selkäleikkauksella lähdettäisiin sinua korjaamaan? Minä olen lukenut näiltä syöpispalstoilta aika hyviä kertomuksia noista leikkauksista. Olisikohan sinua nyt peloteltu hiukka turhaan. Kaikki leikkauksethan on oma riskinsä. Aina kun leikataan niin voi tulla komplikaatioita, haavatulehduksia ym. ongelmia, mutta kyllä korjaus on niin iso juttu, että minä kyllä menisin heti jos pääsisin. Odottelen itse vuositarkastuksen tarkempia kuvauksia mm. tt-kuviin ja ultraan. Jos saan terveen paperit niin lupasivat laittaa lähetteen kirurgille, joka vasta päättää onko mahista päästä korjaukseen.

Tsemmpiä vaan. Kyllä hoitorumban jälkeen tuo korjaus on sentään melko positiivinen asia. Tulokset näyttää niin hienoilta, kun on jotain kuvia nähnyt. Kannattaakohan sinun puhua tuolla sairaalassa tuosta pelostasi josko he osaisivat kertoa faktoja. Tieto välillä helpottaakin vaikka usein se kyllä lisääkin tuskaa, mutta nyt tuntuu, että sinulla on pelkkiä negatiivisia pelkoja.

kesätuulahdus | 22.2.2011 klo 19:35:22